Това са входните и изходните данни, които биха се използвали ако се разиграе
примерната игра
, която е описана на сайта.
Тази таблица описва какви входни данни би получил съответния играч преди да направи даден ход.
Номер ход |
Играч 1 |
Играч 2 |
1 |
1 1 40 40 40 40 100 100 100 100 300 0 0 0 0 5
100_A_10_3 1/2_C_2x_* 2x_B_1/2_* 60_B_30_* 60_B_30_* 300 0 0 0 0 |
1 2 38 40 40 40 200 90 90 90 300 0 0 0 0 5
40_*_50_A 100_C_10_3 60_C_30_* 2x_A_1/2_* 40_*_50_B 100 2 0 0 0 |
2 |
2 1 38 40 38 40 150 90 90 130 100 2 0 0 0 4
1/2_C_2x_* 2x_B_1/2_* 60_B_30_* 60_B_30_* 120 0 0 2 0 |
2 2 40 39 38 40 250 90 40 130 120 0 0 2 0 4
100_C_10_3 60_C_30_* 2x_A_1/2_* 40_*_50_B 610 0 1 0 0 |
3 |
3 1 40 39 35 40 240 80 140 120 610 0 1 0 0 3
2x_B_1/2_* 60_B_30_* 60_B_30_* 0 0 0 5 0 |
3 2 40 34 33 40 240 160 70 120 0 0 0 5 0 3
60_C_30_* 2x_A_1/2_* 40_*_50_B 70 0 6 2 0 |
4 |
4 1 40 34 37 40 240 130 130 120 70 0 6 2 0 2
60_B_30_* 60_B_30_* 520 0 0 1 0 |
4 2 40 39 37 40 240 190 100 120 520 0 0 1 0 2
2x_A_1/2_* 40_*_50_B 1020 0 1 2 0 |
5 |
5 1 39 39 38 38 250 90 100 120 1020 0 1 2 0 1
60_B_30_* 370 1 0 0 2 |
5 2 39 32 38 38 250 150 100 90 370 1 0 0 2 1
40_*_50_B 390 0 8 2 0 |
Тази таблица описва какви изходни данни би извела програмата на съответния играч при даден ход.
Номер ход |
Играч 1 |
Играч 2 |
1 |
2 0 0 0 100_А_10_3 0 0 0 0 |
0 0 2 0 40_D_50_A 0 0 0 0 |
2 |
0 1 0 0 1/2_C_2x_A -2 0 0 0 |
0 0 3 0 100_C_10_3 0 0 0 0 |
3 |
0 5 0 0 2x_B_1/2_C 0 0 2 0 |
0 0 0 0 60_C_30_B 0 0 -4 0 |
4 |
0 0 0 0 60_B_30_C 0 -5 0 0 |
1 0 0 2 2x_A_1/2_B 0 0 -1 0 |
5 |
0 7 0 0 60_B_30_D 0 0 0 0 |
1 0 0 0 40_A_50_B 0 0 0 0 |
За въпроси можете да ни пишете на адрес: konkurs@musala.com.
Supported by Musala Soft Ltd.
Copyright 2000-2010 by Musala Soft Ltd. All rights reserved.
|